KlanthousiasmeFabriek

Ieder bedrijf wil zijn omzet vergroten. Om de omzet te vergroten, is enthousiasme nodig.

Niet alleen jij moet enthousiast zijn, maar juist ook je klanten en je medewerkers. De KlanthousiasmeFabriek is mijn tweede bedrijf. Dit bedrijf is er speciaal op gericht je te helpen je klanten en medewerkers enthousiast te maken over jou. Want alleen zo kun je je omzet vergroten.

Klanthousiasme: veel meer dan tevreden klanten!

Hoe centraal staat de klant bij jou?

Wanneer heb je voor het laatst een klant bezocht? Waar worden je klanten blij van? Deze laatste simpele vraag wordt bijna nooit letterlijk aan een klant gesteld. Waarom niet? Het antwoord zou je veel wijzer maken..

Een klantgerichte organisatie streeft naar tevreden klanten. Op zich goed, maar het kan leuker en succesvoller. Enthousiaste klanten, dat is ons doel. Het overtreffen van de verwachtingen en het écht willen helpen van klanten.

Klanthousiasme levert geld op door een verbetering van de harde resultaten op het gebied van meer omzet, lagere kosten en hogere efficiency. De basis voor enthousiaste klanten is enthousiasme bij je medewerkers. Zij zijn bepalend voor de trouw van bestaande klanten en voor het binnenhalen van nieuwe klanten.

Samenwerking met Feike Cats

De KlanthousiasmeFabriek werkt nauw samen met het bedrijf Houden van Klanten van Feike Cats. Feike is Klanthousiasme- en verleukerexpert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties die werk willen maken van hun klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) klanten én medewerkers te halen.

Feike Cats is schrijver van de boeken ‘Theorie bestaat niet!’, ‘Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme’ en ‘Verleuken kan iedereen’. De boeken gaan over klantgerichtheid, Klanthousiasme en verleuken in de praktijk en staan vol met praktische tips & trucs. Hij gelooft er heilig in dat Klanthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis.

Unieke combinatie

Feike en Ernst-Jan bieden samen een unieke combinatie van kortetermijnsucces en nadrukkelijk ook resultaten op de langere termijn.

Als je op korte termijn resultaat boekt, is dat hoe dan ook geweldig! Het inspireert en motiveert om door te gaan. Wij geloven dat korte termijn en lange termijn twee kanten van dezelfde (succesvolle) medaille zijn. Als je bedrijf op de korte termijn goed loopt en resultaten boekt, geeft dat ruimte en energie om meer structureel te verbeteren.

Door een samenwerking met Houden van Klanten en de KlanthousiasmeFabriek zet je dus niet alleen in op kortetermijnsucces, maar nadrukkelijk ook op resultaten op langere termijn. Hier komt de kracht van Houden van Klanten en KlanthousiasmeFabriek samen, Houden van Klanten zorgt voor inspiratie en de KlanthousiasmeFabriek voor de implementatie.

Meer informatie over de KlanthousiasmeFabriek?

Naar de website van KlanthousiasmeFabriek